حالت تاریک
چهارشنبه, 03 تیر 1405
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن دیار آفتاب | diyareaftab.ir هستید؟
ضرورت ایجاد نهاد ناظر بر مصرف انرژی

کارشناس انرژی مطرح کرد:

ضرورت ایجاد نهاد ناظر بر مصرف انرژی

یک کارشناس انرژی گفت: به منظور کنترل مصرف انرژی باید یک نهاد برنامه ریز کننده و ناظر تشکیل دهیم زیرا که تولیدکننده انرژی توانایی کنترل مصرف را به طور همزمان ندارد.

Image